BuzzerBeater Forums

BB Suomi > U21 National Team Debate Thread

U21 National Team Debate Thread (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: hene10

This Post:
00
136338.167 in reply to 136338.153
Date: 3/28/2010 2:40:23 PM

Tottahan toki MJ-managerien tulisi olla kohtuu sosiaalista tyyppiä myös, jo ihan sen takia että maajoukkueiden kuulumisia on kiva kuulla (lukea konffista) ja ei siitäkään haitta ole että olisi myös ns. helposti lähestyttävä esim. bb-mailin kautta, jos ja kun kansalla tulee kysyttävää liittyen MJ:hin, potentiaaliseen pelaajaan yms....

Last edited by hene10 at 3/28/2010 2:40:31 PM

This Post:
00
136338.168 in reply to 136338.157
Date: 3/28/2010 2:50:08 PM

-Kuinka monta tällaista suomalaista manageria tiedät tai luulet olevan, joille yhden suomalaispelaajan suunnitelma ajaa joukkueen tekemistä?

-Tyhmä kun olen, ni en nyt oikeen tajunnu mitä tossa kysytään, jos mahdollista ni muotoiletko uudestaan kysymyksen mulle vaikka bb-mailiin, jos vaikka hoksottimet heräis?

This Post:
00
136338.169 in reply to 136338.162
Date: 3/28/2010 2:58:12 PM
Kaikki kun olette ainakin omasta ja äitinne mielestä suuria taktiikkavelhoja, niin näyttäkää ainakin yksi peli, missä olette pystyneet jujuttamaan vastustajan manageria.

Mitä tarkoitat jujutuksella? Vai haetaanko tässä vaan matsia, jossa itse hyökkää vaikka ulkoa ja vastustajalla 2-3-paikka, ja vastustajan hyökkäys saatu oikein haistettua, ja voitto tärähtäny?

This Post:
00
136338.170 in reply to 136338.166
Date: 3/28/2010 3:03:11 PM

"Näkee sen täälläkin että harva Suomen 692 aktiivisesta täällä höpisee 22 jamppaa, joista 12 on laittanut vain viestin tai pari."

Tuossa puhuttiin foorumi aktiivisuudesta. Eli kysymys ehdokkaille: Miten aijotte saada tämän "harmaan" manageri väestön foorumille kirjoittelemaan ja tällein? Onko mitään suunnitelmia?

Ja seuraavaksi haluaisin perus kysymyksen. Millainen taustajoukko teillä on? Varmasti Oldilla ja Naicoulla on taustajoukot kunnossa, mutta mitenkäs on muitten laita?

No eikai MJ-coachin tehtäviin sentään konffiaktiivisuuden lisääminen kuulu, ainakana kovin suoranaisesti :-) Jos joku ei halua muiden kirjoittelusta huolimatta vastata/kommentoida/kertoa omia mielipiteitään, ni paha siinä on mitään tehdä...

Mistä päättelet että Oldilla ja Naicoulla on "taustajoukot" varmasti kunnossa? Tarkoitetaanko tässä varmoja ääniä siis?
Varmoja ääniä mulla ei liiemmin ole, joten jokaisen "harmaan massan" jäsenen äänestä tulee siis kilpailla. Avustavia managereja varmaan löytyy sen verran, mitä tarve vaatii...

From: ietu

This Post:
00
136338.171 in reply to 136338.169
Date: 3/28/2010 3:08:08 PM
BcEsa
III.3
Overall Posts Rated:
371371
Second Team:
BcEsa II
kyllä, tätä tarkoittaa jujutus/jekutus/huijaus.
Tässä esimerkki omasta jujutuksesta, (20193279) vastustaja tuli täysin väärällä taktiikalla otteluun, olin tullut kahdessa viime pelissä silloin takaa, mutta nyt tulinkin korin alle.

-Kuinka monta tällaista suomalaista manageria tiedät tai luulet olevan, joille yhden suomalaispelaajan suunnitelma ajaa joukkueen tekemistä?

-Tyhmä kun olen, ni en nyt oikeen tajunnu mitä tossa kysytään, jos mahdollista ni muotoiletko uudestaan kysymyksen mulle vaikka bb-mailiin, jos vaikka hoksottimet heräis?

niin, esimerkiksi zafman voisi treenata sisämiehiä, mutta hänellä on metsi sekä rajaneva, joita hän treenaa vain ja ainoastaan tavoitteena saada/pitää pelaajansa maajoukkueessa/u21 tiimissä.

Last edited by ietu at 3/28/2010 3:13:06 PM

To: ietu
This Post:
00
136338.172 in reply to 136338.171
Date: 3/28/2010 3:14:51 PM
Tiedä häntä, täyttääkö tämä matsi kriteerejä, mutta se nyt tuli tosta äkkiä ainakin vastaan:

(20193283) elikkä siis sarjan välierä männä kaudelta. Ei tossa nyt kyllä ketään ainakaan HUIJATTU, korkeintaan jujutettiin :-) Mutta kaikenkaikkiaan onnistunut ottelu, altavastaajan asemasta.

Hirveesti en ole näitä maajoukkuetreenareita bongaillut, kun ei sinänsä ole minua koskenut... Ja luulen heitä olevan liian vähän.

Last edited by hene10 at 3/28/2010 3:16:48 PM

This Post:
00
136338.173 in reply to 136338.172
Date: 3/28/2010 3:27:32 PM
Overall Posts Rated:
182182
Huomenaamuna kai tulos tästä sitten vihdoin tiedetään. Omasta puolestani kehut kaikille hienosta keskustelusta ilman ikävyyksiä kuten ennen kun on enemmän mennyt siihen että mollataan niitä tuntemattomampia yrittäjiä.

Itse olen sen verran liputtanut tietyn linjan vedosta mj-organisaatioissa ja yhden ehdokkaan puolesta että jännittää vähän; jos se uudistus saadaan aikaan ja "new kids on the block" lienee aikamoinen talkootyönlisäys mahdollinen/todennäköinen, ja taas jos vanha linja saa jatkotukea taitaa talkootyöt loppua minun osaltani siihen. Sitten se kolmas vaihtoehto on minulle melkein joka tavalla kysymysmerkki; eli Suomen arvostetuin (ehkä) manageri tällä hetkellä, on joko väistänyt vastaamasta kysymyksiin, vastannut täysin neutraalisti, tai ei ehtinyt vastata.

Onnea kaikille loppuspurttiin..

!zazhigai!
From: zafman

This Post:
00
136338.174 in reply to 136338.168
Date: 3/28/2010 4:01:27 PM
Pahalammen Pomppu
II.2
Overall Posts Rated:
156156
Second Team:
Burning Shoes
No lähinnä haen tässä sitä että niitä on liian vähän.

Moniko suomalainen manageri treenaa vähintään yhden suomalaisen pelaajan ehdoin saadakseen hänet joko U21 tai NT joukkueeseen tai pidettyä siellä? Tuossa erillä tapaa ilmaistuna se eka ja tuossa oli se toinenkin osakymysys

- Kuinka monta tällaista manageria tarvittaisiin ajatellen U21 joukkuetta?

Eli monenko managerin pitäisi suunnitella toimintaa suomalaisen pelaajan pitkätähtäimiseen treenaamiseen saadakseen hänet U21? Eihän tuo vie kun ~3 kautta ja jokaisella varteenotettavalla joukkueella on varaa treenata tuollaista pelaajaa.

Tämän kysymys vaan valkeni minulle kun huomasin, että ei ole uusia ehdokkaita tulossa NT käyttöön jollei niitä aleta isommalla poppoolla hakemaan ja opastamaan. Siksi siis hätäisesti aloin hakemaan itselleni apuja tällaisten haalimiseen, koska nykyinen toiminta tapa minusta ei ollut riittävän tehokas NT tarpeisiin ja toiveisiin.

Itse tiedän sen kymmenisen suomalaista manageria joiden tekeminen on suoraan kohdistettu jonkin tietyn suomalaisen ympärille, mutta ajatus olisi se että pelipaikkavastaavilla olisi jatkossa tiedossa ainakin se 10 per vastaava tällaisia pelaajia ja sitä kautta saataisiin NT tasoa nostettua eikä vaan pelata kaudesta toiseen ikääntyvillä ja niillä samoilla pelaajilla. Huolestuttavaa myös oli huomata viime kauden kehitysvertailussa se, että oma mieheni Metsi oli 6 nostolla jaettuna kolmantena nostojen määrässä.

Tähän on turha vastata enää sillä menen nukkummaan ja aamulla sitten katson mikä on lopputulos. Ääneni olen antanut eikä tähän kysymykseen vastaaminen vaikuta siihen pätkän vertaa.

Toivon isoa osallistumista äänestäjiltä, mutta tiedän pettyväni huomenna :(

From: Harrowed

This Post:
00
136338.175 in reply to 136338.174
Date: 3/28/2010 4:25:20 PM
Overall Posts Rated:
1313
Toivon isoa osallistumista äänestäjiltä, mutta tiedän pettyväni huomenna :(

Varmaan noin 50 ääntä yhteensä (ja siitäkin määrästä puolet edustaa harmaata massaa, mikä kertoo tästä foorumiaktiivisten porukan koosta). Laskeskelin, että 25 managerin osallistuneen vaalikeskusteluun edes yhdellä viestillä, mikä olisi puolet siitä 50:stä.

This Post:
00
136338.176 in reply to 136338.175
Date: 3/28/2010 4:46:55 PM
Periaatteessa parempi vaan, mitä vähemmän sellaset kerran viikossa/parissa kirjautuvat käyvät äänestämässä. Toki olisi mukavaa jos näitä maajoukkueista välittäviä managereja olisi enemmän, mutta ns. turhia ääniä en toivo, jottei äänestys ihan lotoksi muuttuisi.

"Ydinjoukolla" paremmat mahdollisuudet saada haluamansa manageri U21-peräsimeen, kun vähemmän annetaan ääniä arpomalla, lukematta vaalipuheita, vastauksia esitettyihin kysymyksiin, tuntematta ehdokkaiden ideoita yms...

From: possu

This Post:
00
136338.177 in reply to 136338.170
Date: 3/28/2010 5:49:46 PM
munkki possut
II.1
Overall Posts Rated:
210210
Tarkoitin enemmän näitä managereita. En äänestäjiä. Oletko siis miettinyt miten aijot esim. taktikoinnit tehdä? Yksin? vai onko tuttuja jotka auttavat varmuudella?

Advertisement