-Kuinka monta tällaista suomalaista manageria tiedät tai luulet olevan, joille yhden suomalaispelaajan suunnitelma ajaa joukkueen tekemistä?
Kaikki kun olette ainakin omasta ja äitinne mielestä suuria taktiikkavelhoja, niin näyttäkää ainakin yksi peli, missä olette pystyneet jujuttamaan vastustajan manageria.
"Näkee sen täälläkin että harva Suomen 692 aktiivisesta täällä höpisee 22 jamppaa, joista 12 on laittanut vain viestin tai pari."Tuossa puhuttiin foorumi aktiivisuudesta. Eli kysymys ehdokkaille: Miten aijotte saada tämän "harmaan" manageri väestön foorumille kirjoittelemaan ja tällein? Onko mitään suunnitelmia?Ja seuraavaksi haluaisin perus kysymyksen. Millainen taustajoukko teillä on? Varmasti Oldilla ja Naicoulla on taustajoukot kunnossa, mutta mitenkäs on muitten laita?
-Kuinka monta tällaista suomalaista manageria tiedät tai luulet olevan, joille yhden suomalaispelaajan suunnitelma ajaa joukkueen tekemistä?-Tyhmä kun olen, ni en nyt oikeen tajunnu mitä tossa kysytään, jos mahdollista ni muotoiletko uudestaan kysymyksen mulle vaikka bb-mailiin, jos vaikka hoksottimet heräis?
-Tyhmä kun olen, ni en nyt oikeen tajunnu mitä tossa kysytään, jos mahdollista ni muotoiletko uudestaan kysymyksen mulle vaikka bb-mailiin, jos vaikka hoksottimet heräis?