BuzzerBeater Forums

BB Suomi > U21 National Team Debate Thread

U21 National Team Debate Thread (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
136338.161 in reply to 136338.109
Date: 3/28/2010 8:12:39 AM
Overall Posts Rated:
106106
Eli sinulle on aivan sama mitä sinun luotsaamassasi u21-joukkueessasi pelaisi? Kunhan heidät olisi hyväksi todettu pelipaikkavastaavan toimesta ja pelaajien ykköstähtäin olisi auttaa joskus tulevaisuudessa maajoukkuetta?

Kuinka tärkeä taito maajoukkuevalmentajalle on luetun ymmärtäminen?

This Post:
00
136338.162 in reply to 136338.153
Date: 3/28/2010 8:20:48 AM
Overall Posts Rated:
106106
Itse tarkkailisin pätevyyksiä seurajoukkueen menestyksen tiimoilta, ennemmin ku antaisin ylitsevuotavaa arvostusta tyypeille, jotka ovat osaaottavaisia ja äänekkäitä konffeissa. Vai onko näin, että manageri ei voi olla pätevä ellei olle aktiivinen konffeissa ja vieläpä kokenut päälle?

Eli kysymykseni managereille on, että miksi Suomen BB-maailmassa eivät meriitit näyttelisi isompaa osaa kuin sanahelinät ja fiksun kuuloset pelifilosofiat konfferensseissä?

Ihan asiallisia kyseenalaistuksia viestissä. Laitanpa muutaman lisää:

Miten seurajoukkueen menestys korreloi managerin pätevyyteen?
*Paljon voittoja = hyvä manageri?
*Suomen mestari = Suomen paras manageri?
*Miten pitäisi ottaa huomioon se kuinka kauan on pelannut ja mistä lähtökohdista aloittanut?
*Kertooko "ylivoimaisilla" pelaajilla pelaaminen ja voittaminen mitään managerin taidoista? Ja mitä?

Pitääkö maajoukkueiden valmentajan treenata maajoukkuepelaajaa tai tulevaa semmoista?
*Kertooko se managerin osaamisesta?
*Kertooko se managerin hyvyydestä?
*Aiheuttaako se mahdollisesti houkutuksen peluuttaa omaa pelaajaa enemmän kuin olisi tarvis?

Se on myös mielestäni ihan turha tuhlata hirveästi energiaa pelaajiin, jotka eivät maajoukkueessa tule ikinä pelaamaan. Sitähän tehdään Suomen IRL-koripallossakin junnujen maajoukkueita valittaessa; ei valita pelkästään sen hetken parhaita, vaan otetaan huomioon myös tulevaisuuden potentiaali. Kai sitä mieluummin treenaa kovemmalla intensiteetillä U21-joukkueessa olevaa pelaajaa kuin joukkueen ulkopuolella olevaa?

Sitten vielä ehdokkaille kysymys:

Kaikki kun olette ainakin omasta ja äitinne mielestä suuria taktiikkavelhoja, niin näyttäkää ainakin yksi peli, missä olette pystyneet jujuttamaan vastustajan manageria.

Message deleted
This Post:
00
136338.164 in reply to 136338.162
Date: 3/28/2010 10:06:15 AM
Overall Posts Rated:
77
Kysymykseen:
"Paljon voittoja = hyvä manageri?" Sanoisin, että hyvin kehitetty joukkue. Eli hyvä manageri, kun on saanut joukkueensa pärjäämään.

Kysymykseen:
"Suomen mestari = Suomen paras manageri?" Pakkohan sen on olla jos sinne asti on päässyt.

Tuossa ainakin jotain vastauksia, minunlaiseni "alempikeskivertomanagerin" suusta. Nämä ovat omia mielipiteitäni, vaikka olen pelannut vasta 4-5 kautta.

HBF here and there forever! ☻
This Post:
00
136338.165 in reply to 136338.162
Date: 3/28/2010 10:06:18 AM
Overall Posts Rated:
587587
Ei vaaleihin liittymätöntä keskustelua ei-ehdokkaiden välillä, kiitos. (Viesti poistettu)

From: possu
This Post:
00
136338.166 in reply to 136338.157
Date: 3/28/2010 10:56:27 AM
munkki possut
II.1
Overall Posts Rated:
210210

"Näkee sen täälläkin että harva Suomen 692 aktiivisesta täällä höpisee 22 jamppaa, joista 12 on laittanut vain viestin tai pari."

Tuossa puhuttiin foorumi aktiivisuudesta. Eli kysymys ehdokkaille: Miten aijotte saada tämän "harmaan" manageri väestön foorumille kirjoittelemaan ja tällein? Onko mitään suunnitelmia?

Ja seuraavaksi haluaisin perus kysymyksen. Millainen taustajoukko teillä on? Varmasti Oldilla ja Naicoulla on taustajoukot kunnossa, mutta mitenkäs on muitten laita?

From: hene10

This Post:
00
136338.167 in reply to 136338.153
Date: 3/28/2010 2:40:23 PM

Tottahan toki MJ-managerien tulisi olla kohtuu sosiaalista tyyppiä myös, jo ihan sen takia että maajoukkueiden kuulumisia on kiva kuulla (lukea konffista) ja ei siitäkään haitta ole että olisi myös ns. helposti lähestyttävä esim. bb-mailin kautta, jos ja kun kansalla tulee kysyttävää liittyen MJ:hin, potentiaaliseen pelaajaan yms....

Last edited by hene10 at 3/28/2010 2:40:31 PM

This Post:
00
136338.168 in reply to 136338.157
Date: 3/28/2010 2:50:08 PM

-Kuinka monta tällaista suomalaista manageria tiedät tai luulet olevan, joille yhden suomalaispelaajan suunnitelma ajaa joukkueen tekemistä?

-Tyhmä kun olen, ni en nyt oikeen tajunnu mitä tossa kysytään, jos mahdollista ni muotoiletko uudestaan kysymyksen mulle vaikka bb-mailiin, jos vaikka hoksottimet heräis?

This Post:
00
136338.169 in reply to 136338.162
Date: 3/28/2010 2:58:12 PM
Kaikki kun olette ainakin omasta ja äitinne mielestä suuria taktiikkavelhoja, niin näyttäkää ainakin yksi peli, missä olette pystyneet jujuttamaan vastustajan manageria.

Mitä tarkoitat jujutuksella? Vai haetaanko tässä vaan matsia, jossa itse hyökkää vaikka ulkoa ja vastustajalla 2-3-paikka, ja vastustajan hyökkäys saatu oikein haistettua, ja voitto tärähtäny?

This Post:
00
136338.170 in reply to 136338.166
Date: 3/28/2010 3:03:11 PM

"Näkee sen täälläkin että harva Suomen 692 aktiivisesta täällä höpisee 22 jamppaa, joista 12 on laittanut vain viestin tai pari."

Tuossa puhuttiin foorumi aktiivisuudesta. Eli kysymys ehdokkaille: Miten aijotte saada tämän "harmaan" manageri väestön foorumille kirjoittelemaan ja tällein? Onko mitään suunnitelmia?

Ja seuraavaksi haluaisin perus kysymyksen. Millainen taustajoukko teillä on? Varmasti Oldilla ja Naicoulla on taustajoukot kunnossa, mutta mitenkäs on muitten laita?

No eikai MJ-coachin tehtäviin sentään konffiaktiivisuuden lisääminen kuulu, ainakana kovin suoranaisesti :-) Jos joku ei halua muiden kirjoittelusta huolimatta vastata/kommentoida/kertoa omia mielipiteitään, ni paha siinä on mitään tehdä...

Mistä päättelet että Oldilla ja Naicoulla on "taustajoukot" varmasti kunnossa? Tarkoitetaanko tässä varmoja ääniä siis?
Varmoja ääniä mulla ei liiemmin ole, joten jokaisen "harmaan massan" jäsenen äänestä tulee siis kilpailla. Avustavia managereja varmaan löytyy sen verran, mitä tarve vaatii...

From: ietu

This Post:
00
136338.171 in reply to 136338.169
Date: 3/28/2010 3:08:08 PM
BcEsa
III.3
Overall Posts Rated:
371371
Second Team:
BcEsa II
kyllä, tätä tarkoittaa jujutus/jekutus/huijaus.
Tässä esimerkki omasta jujutuksesta, (20193279) vastustaja tuli täysin väärällä taktiikalla otteluun, olin tullut kahdessa viime pelissä silloin takaa, mutta nyt tulinkin korin alle.

-Kuinka monta tällaista suomalaista manageria tiedät tai luulet olevan, joille yhden suomalaispelaajan suunnitelma ajaa joukkueen tekemistä?

-Tyhmä kun olen, ni en nyt oikeen tajunnu mitä tossa kysytään, jos mahdollista ni muotoiletko uudestaan kysymyksen mulle vaikka bb-mailiin, jos vaikka hoksottimet heräis?

niin, esimerkiksi zafman voisi treenata sisämiehiä, mutta hänellä on metsi sekä rajaneva, joita hän treenaa vain ja ainoastaan tavoitteena saada/pitää pelaajansa maajoukkueessa/u21 tiimissä.

Last edited by ietu at 3/28/2010 3:13:06 PM

Advertisement