BuzzerBeater Forums

BB Nederland > Gedrag chatroom

Gedrag chatroom

Set priority
Show messages by
This Post:
33
162698.16 in reply to 162698.15
Date: 10/30/2010 12:41:39 PM
Overall Posts Rated:
1717
sja, ik heb beide keren in de chat gehangen, d'r is iemand die idd ongeoorloofd gedrag vertoont, en is gelijk gebanned.
volgende wedstrijddag komt desbetreffende persoon weer terug, en in plaats van diegene te ignoren en weer een ban te geven wanneer ie weer over de schreef gaat gaat men vragen waarom het gedrag vertoont werdt....
persoon vervalt direct weer in gedrag terug. (was te verwachten hij krijgt immers de aandacht)..
persoon wordt weer gebanned, gm's en bb'ers zijn op de hoogte gesteld, die zullen indien nodig en mogelijk gepaste aktie ondernemen.

waarom dan nog deze kruistocht, het enige wat bewerkstelligd wordt is dat puber in kwestie nu zit te lachen achter zijn scherm als ie dit op het forum leest omdat ie toch de aandacht heeft van de community en jou (snowflake) op de kast heeft..
precies de bedoeling van deze puber.
en de mensen die zich inzetten voor bb zich publiek gaan verantwoorden wat totaal niet nodig is...

ik snap dat je dit ter discussie stelt met de beste bedoelingen en met het oog op dat we een gezellige community behouden, maar je schiet je doel voorbij er is totaal geen meerwaarde aan een publieke kruistocht of discussie.
natuurlijk vindt ik ook dat deze persoon gebanned zou moeten worden van de site, maar dat is aan de mensen die daarvoor zijn en de regels en protocollen daarvoor naleven, daar hoef ik me niet druk om te maken..

Last edited by rvb74 at 10/30/2010 12:48:41 PM

This Post:
00
162698.17 in reply to 162698.16
Date: 10/31/2010 9:37:48 AM
Overall Posts Rated:
9494
Tja en 3 maal is scheepsrecht.......