BuzzerBeater Forums

BB España > [GAL] Galiza Cup IV

[GAL] Galiza Cup IV

Set priority
Show messages by
From: litur

This Post:
00
59976.152 in reply to 59976.151
Date: 1/11/2009 1:50:18 PM
Overall Posts Rated:
486486
Listado de equipos participantes

Eliminados da Copa:

1.- Martinez - Calvario Mavericks (26136)

Estamos pendentes de:

A.- Alexenko - Universidad de Cambre (75746)
B.- Matxone - Juanito Caminante (76841) **
C.- Cruiss - C.B Skalda (42876)
D.- Mjorgan - Ganfurkel (76866) **
E.- Controlado por mi Madre - CB Rabadense (76608)

** Xogan entre eles a eliminatoria de copa polo que un deles caerá eliminado.

Clasificados en segundo lugar na primeira fase da GC

2.- Lafita99 - Los Putos Amos (78364) - Confirmado
3.- Stas k si - Sete Stars (77182) - Confirmado
4.- Xexu_GZ - Maure Team (77529) - Confirmado
5.- Cazador - St.Gallen Club (79691) - Confirmado
6.- Oyagun - Ktulu (76884) - Confirmado
7.- Albarellos - Touland Trail Blazers (76599)
8.- Henricovic - Pio XII C.B. (77611)
9.- Ivanff - Forza Breo (77249)

Mellores terceiros (por agora so teñen praza asegurada os mellores e terceiros)

10.- DunklerGeier - Ourense Bulls (76363) - Confirmado
11.- Jpergom - Diplococo Team (26057) - Confirmado
12.- Muleiro - Celtas Corcores (42882)

Equipos reservas (pendentes dos que seguen na Copa ou das posibles renuncias)

R1.- Carracillo - Carracillo (75852)
R2.- Xosesinho - Tropa do Carallo (75504)
R3.- Xoanp - Xubia Basket (79474)
R4.- Platanito21 - Escairón (76620)
R5.- DevilIX - Raxo City (75747)

Last edited by litur at 1/12/2009 5:22:15 PM

Un sentimiento, unos colores, una pasión: CHORIMA BASKET
From: Josiñ0

This Post:
00
59976.153 in reply to 59976.150
Date: 1/11/2009 3:24:46 PM
Overall Posts Rated:
00
Compre dicir que, en caso de empate entre dous equipos, mirarase o basketaverge particular, e en caso de empate entre tres ou catro, o xeral. Avisados quedades.

Sacado das normas do torneo que hai no principio do fio. A partir de agora vou a estar algo mais centrado así que tomarei o relevo de Alexenko na época de exames. Por certo esta noite ou a mais tardar mañá anunciarei a terceira edición da Cunca dos Labregos. Por falta de tempo non comenzará ata a semana que ven. Xa vos irei avisando.

Pero esa norma contempla tamén o caso en que haxa empate pero un dos equipos participantes que está empatado a puntos non se presente a un dos partidos??

Con isto non quero dicir nada (e moito menos tratar de quitarche a praza tua Giova, xD), pero o que me refiro e que por exemplo no caso do meu grupo e inxusto que se aplique esa norma cando un equipo empatado non se presenta ao último partido e o outro non se presente a os dous ultimos partidos, e isto fai que un dos outros dous equipos empatados non poda ampliar máis que a +25 o seu basketverage e o outro non, cando o enfrotamente entre estes dous equipos foi gañado por o que ten menos basketverage.

This Post:
00
59976.154 in reply to 59976.153
Date: 1/11/2009 4:28:19 PM
Overall Posts Rated:
892892
Obviamenta esa norma non contempla iso...

Para esta edición obviamente xa non se pode trocar nada, pero podemos abrir debate para as vindeiras.

O que di Xexu ten bastante senso. Poderíase estudar a posibilidade de introducir un pequeno troco nas regras, que consistise en que se un equipo non se presenta a un encontro, á hora de facer a clasificación, quedase sempre por debaixo dos que teñan o mesmo número de vitorias ca el. En caso de empate a "non presentados", pois usaríase o desempate usual...

Non sei ata que punto esa medida podería facer xustiza ou inxustiza, porque sempre quedarán os casos dos que o equipo que non se presenta perda os tres encontros, e entón un equipo sacaría o +25 na diferenza, e os outros o resultado do encontro, tanto para ben como para mal...

Opinións, suxestións...

This Post:
00
59976.155 in reply to 59976.154
Date: 1/11/2009 6:41:40 PM
Overall Posts Rated:
22
Bueno, creo que neste momento teño que pedir perdón tanto aos organizadores como a xexu, xa que a culpa en gran medida é miña.
Só puiden disputar un partido, precisamente contra xexu, pois para o resto, moi ao meu pesar, foime imposible conectarme pra cerrar o reto. De feito contra giovanella, me puiden conectar o mércores a eso das 16:00, pero xa tiña concertado un amistoso, o que por outra parte é lóxico.

Por eso, pedirlle a xexu desculpas, por que neste caso puiden ser o motivo da sua eliminación na Galiza Cup, e por outra parte aos organizadores, por polos neste compromiso e por desvirtuar a competición.

Tamñen quero dicir que en ningún caso o fixen a mala fé, sabía que existía a posibilidade de non poder conectarme nas dúas semanas de Nadal, pero tiña certas esperanzas de poder facelo e as miñas gañas de volver a xogar a Galiza Cup puideron máis.

Sintoo.

This Post:
00
59976.156 in reply to 59976.154
Date: 1/12/2009 5:29:37 AM
Overall Posts Rated:
3434
O certo é q foi unha situacion algo confusa,e calquera solucion q se lle dese seria mais ou menos "inxusta".
É o mais normal q xexu se sinta perxudicado por non pasar á 2ª rolda habendome gañado no noso enfrontamento particular e por non poder conseguir fronte Breogan un basket-average mellor,non é unha situacion xusta.
Por outra banda tamen seria inxusto q eu me quedase fora por perder ese encontro contra xexu e non ter a posibilidade de xogar o 3º(e gañarme deste xeito a clasificacion na cancha)
No noso grupo deronse unha seria de situacions que desvirtuaron a competicion,pero bueno,eu sain beneficiado desta vez :D

Pero alexenko,non te preocupes pq de todos xeitos quedou demostrado q son mellor q xexu,el gañoume na copa xogando coma local de 12 puntos e á semana seguinte xogamos de novo e na miña casa eu lle gañei de 14 ;P
XDDDDDD

This Post:
00
59976.157 in reply to 59976.156
Date: 1/12/2009 7:41:29 AM
Overall Posts Rated:
88
este ano non me tocou nin pa pipas jajajajajaj sorte a todos

This Post:
00
59976.158 in reply to 59976.154
Date: 1/12/2009 10:15:10 AM
Overall Posts Rated:
00
Obviamenta esa norma non contempla iso...

Para esta edición obviamente xa non se pode trocar nada, pero podemos abrir debate para as vindeiras.

O que di Xexu ten bastante senso. Poderíase estudar a posibilidade de introducir un pequeno troco nas regras, que consistise en que se un equipo non se presenta a un encontro, á hora de facer a clasificación, quedase sempre por debaixo dos que teñan o mesmo número de vitorias ca el. En caso de empate a "non presentados", pois usaríase o desempate usual...

Non sei ata que punto esa medida podería facer xustiza ou inxustiza, porque sempre quedarán os casos dos que o equipo que non se presenta perda os tres encontros, e entón un equipo sacaría o +25 na diferenza, e os outros o resultado do encontro, tanto para ben como para mal...

Opinións, suxestións...

Eu creo que o lóxico sería se un equipo non se presenta a xogar a un partido, o lóxico e telo sempre en comparación inferior no caso de mirar o enfrontamento de 3 equipos empatados.

No caso concreto, de que provoque que dous equipos collan un basketverage maior ou menor de +25, e o outro equipo teña o de +25 fixo, impedindo asi que poida levar o basketverage que lle corresponda solucionaríase se non contaran no basketverage os puntos acadados neses dous partidos, pasando a contar o basketverage dos partidos disputados entre os 3 equipos que concertaron tódolos seus amigables.

Non me tomedes isto como una queixa, porque non pretendo reclamar nada, de feito penso que tamén é inxusto que Giova non poida xogar o seu último partido, e esta situación é bastante complexa, pero gustaríame buscarlle solución a este tipo de cousas para que en vindeiras edicións non se repitan casos coma estos.

This Post:
00
59976.159 in reply to 59976.156
Date: 1/12/2009 10:17:04 AM
Overall Posts Rated:
00
O certo é q foi unha situacion algo confusa,e calquera solucion q se lle dese seria mais ou menos "inxusta".
É o mais normal q xexu se sinta perxudicado por non pasar á 2ª rolda habendome gañado no noso enfrontamento particular e por non poder conseguir fronte Breogan un basket-average mellor,non é unha situacion xusta.
Por outra banda tamen seria inxusto q eu me quedase fora por perder ese encontro contra xexu e non ter a posibilidade de xogar o 3º(e gañarme deste xeito a clasificacion na cancha)
No noso grupo deronse unha seria de situacions que desvirtuaron a competicion,pero bueno,eu sain beneficiado desta vez :D

Pero alexenko,non te preocupes pq de todos xeitos quedou demostrado q son mellor q xexu,el gañoume na copa xogando coma local de 12 puntos e á semana seguinte xogamos de novo e na miña casa eu lle gañei de 14 ;P
XDDDDDD

Jajaja, panoco sabes de sobra que o último partido non saquei todo o meu arsenal, na vindeira edición verás.... dareiche máis duro nas cachas para que non te me subas tanto, xDD!

This Post:
00
59976.160 in reply to 59976.159
Date: 1/12/2009 5:29:12 PM
Overall Posts Rated:
3434
Buuuuu Buuuuuu nananana esa tecnica tampouco me vale,ou acaso pensas q eu xoguei ao 100% no primeiro partido?????? :P
Xa nos veremos as caras no futuro e te demostrarei a calidade verdadeira comeza a tremer.....comeza......XDDDD

This Post:
00
59976.161 in reply to 59976.160
Date: 1/13/2009 11:26:40 AM
Overall Posts Rated:
892892
TROCO NO GRUPO 3

Como ben saberedes, Afarensis leva un tempo sen se conectar, polo que pasamos a substituir o seu equipo para non desvirtuar a competición.O substituto é Stas k si, mánager de Sete Stars. Así pois, as cousas quedarán así:

Grupo 3

13.- Stas k si - Sete Stars (77182) - 32
E8.- Onire - Corrichos (79103) - 53
2.- LA-Souto - Galiza Celtics (76172) - 151
17.- An Pensado - Pontepedriña (26040) - 27

Xornada 1

Sete Stars - Corrichos
Galiza Celtics - Pontepedriña

Xornada 2

Sete Stars - Galiza Celtics
Corrichos - Pontepedriña

Xornada 3

Pontepedriña - Sete Stars
Corrichos - Galiza Celtics

Last edited by Alexenko at 1/13/2009 11:27:53 AM

This Post:
00
59976.162 in reply to 59976.161
Date: 1/13/2009 11:37:03 AM
Overall Posts Rated:
892892
Bueno, e xa de paso anunciar que xa están pechados todos os encontros, así que esta xornada se desputará sen ningún tipo de problema.

Grazas a todos.

Saúdos!

Advertisement