Du visar med siffror att jag nog hellre skulle spelat man-man. Och att jag helt missuppfattat 2-3 är ju bara bra för mig att jag fick reda på idag.
Jag tycker du är grundlig i dina analyser och oftast antar du ingenting som jag, men framförallt Chespirito för. Utan du vill visa med siffror och ofta bevisar du något. Grymt bra jobb!
Ok, nu tycker jag kanske du läser in för mycket i siffrorna jag postade dem mest för att jag hade orkat sammanställa dem, inte talade de så mycket för min sak?
Jag vill inte heller helt baktala 2-3 zonen även om jag som sagt tycker att manfår betala ett ganska högt pris för fördelarna under korgen. Men 2-3 kan vara bra om man inte har någon annan chans att stoppa anfallen under korgen, man har en SF med dåligOD som man vill gömma, eller liknande. Så visst tycker jag man kan spela den men jag tycker inte den blir given bara för att någon spelar LI eller LP.
Vad det gäller er match ska vi dock komma ihåg att du hade bättre procent på typ alla skott du tog jämfört med chesp så det var ju helt klart mest oflyt som avgjorde matchen. Det är iaf min analys av pp100