Snowflake,
dit zeg ik op persoonlijke rekening, dus niet als GM, niet als NT Coach.
Je begint me de keel uit te hangen.
Waarom moet je steeds alles ter discussie stellen en weiger je dingen te geloven terwijl er mensen met meer ervaring en kennis het tegendeel beweren? Je probeert steeds je gelijk te krijgen en door te drammen.
Voorbeeld 1:
Ik vind het te gek voor woorden, dat als ik iets uitleg, GM, spelend in de I opgeklommen uit de III, jij doodleuk mij probeert uit te leggen dat het niet zo is. En die discussie gaat net zolang duren totdat ik ermee ophoud en dan zeg jij: Hij had geen weerwoord dus ik heb gelijk.
Voorbeeld 2:
Uit deze draad, je zegt gewoon dat een groep mensen die er voor hebben gestudeerd, 2 promovendi + andere proffesionals zitten te liegen.
Je zal het allemaal wel goed bedoelen, maar als je nou in plaats van te zeggen: Ik geloof er geen hout van, je liegt etc. Vraagt hoe het kan dat iets zo is, of dat je zegt maar is indien A, B niet mogelijk?
dan komt het een stuk vriendelijker over.
En waarom moet jij steeds het recht in eigen handen nemen?
Jij creeƫrt nou voor de zoveelste keer zoveel commotie dat je de mensen die zich ermee bezig houden weer van het werk aftrekt dat ze moeten doen om zoiets op te lossen.
Het is niet mijn bedoeling dat je hier een antwoord op geeft, zo kom je op ij en vele anderen over, je zal het vast goed bedoelen, maar je houding straalt het voor zeker niet uit. Denk er eens over na. Ik en anderen hebben het beste met je voor, maar van jouw houding heb ik (en ik ben zeker niet de enige) "schoon genoeg".