O Wenger apokliete na exei pei tetoio pragma,o ferguson to idio o Ancellotti mporei na to eipe prin 4-5 xronia.Twra an 8ewris tn Guti kalo paikti ntaksi afto seimenei kati.Salgado poios sou eipe oti paizei stin Marseille?????K min pis oti mia toso megali omada opos i real persi epeze me tetoion paikti(salgado).O Marcelo opos eipa einai paixtaras alla me sto gipedo pros to telos tis persinis sezon arxise na paizei bala fetos.......Kentro Amynas Raul Albiol me....?????H real exei stamatisei na einai REAL k auto na to valeis kala kata nou,omada san tn MILAN me olo to kapi mesa tin kerdise imartonnn.Ides i MILAN persi peire paixtarades oloi milousan gia autous k ti tous vgikan??? skatoules.(gia persi milw fetos einai xirotera ta pragmata).Koitakse to na koitas plirofories dn ofeli se tipota simasia dn exei ti exei kerdisei o kathenas!Ante pes o Casillas einai termatofilakara k to eipa k prin oi upoloipoi??min katseis na koitas plirofories giati tha vradiasoume.OI plirofories sou lene oti o Salgado exei parei ena soro kypela k ti eixe kanei se ekeines tis xronies-agwnes tipota apolitos.
Y.G apo pou vrikes aftes tois "sapies" plirofories?