Bones Enric!
Realment al inici vaig posar que els partits s'haurien de tenir ja concretats abans de divendres de cada setmana, l'únic que no vaig contemplar que ara jugavem doble partit setmanal i entra una mica en conflicte amb els partits de divendres.
Ho canviaré, però partits de diumenge ja està correcte que si al divendres 23.59h no està concretat, el partit es dóna per perdut (puc ser més benevolent si hi ha algun problema i es notifica, lógicament. I segurament pel 1r partit al tenir el calendari tant de sobte costi més i sigui més flexible). I del divendres, faré dimecres. Simplement perquè hi ha gent que potser no entra cada dia al joc i 1 dia també és just.
En quant al tema de qui perd: Jo marco un equip que ha de desafiar per cedir la responsabilitat 50/50 en tot el calendari (tot i que en aquest cas és 7/8 al ser imparell), i per repartir els tokens de patxanga de manera equitativa. Ara bé, qualsevol equip pot desafiar l'altre si vol (i té punts), o enviar-li un bb-mail dient "ei, que no m'has enviat sol·licitud". Enteneu que són 32 equips i 240 partits, i no puc anar a darrere de tothom. Són realment 15 partits per persona i tothom hauria de tenir-ho fàcil per gestionar.
Però tornant al tema, si no es diu res i el partit no es juga, ambdos equips se'ls dóna la derrota. Jo marco el partit 25-25 i no hi ha victória per ningú. Donaria la victória a un o altre si una de les parts em diu que ha intentat contactar o enviar sol·licitud i no hi ha resposta. Llavors sí. Però si veig falta de compromís a ambdues parts, derrota doble.
Last edited by narcisv9 at 4/10/2025 12:16:39 PM