Taas on näköjään tullut uusia kysymyksiä, kun itse olen välillä keskittynyt ihan oikean koriksen harrastamiseen.
Tuohon mitä pesti minulle minulle merkitsisi, no pitkälti omalta osaltani jatkuvuutta ja edelleen sen joukueen nostamista vielä ylemmäs rankinglistoilla.
Jossain vaiheessa kyseltiin scouttaustaitoja pelkkien yleisten tietojen pohjalta ja täytyy kyllä myöntää, että selvännäkijän vikaa minussa ei ole. Tietysti jonkinlaisen kuvan joukkueesta saa kun katselee aiempien otteluiden tilastoja sekä käytettyjä taktiikoita, mutta aika tunnepohjaista se kuitenkin on.
Sitten ilman muuta olen joka kausi odotellut ihan hiljaa itsekseni ja toivonut, että joku olisi jossain ajatellut kehittää pelaajan juuri meidän U21-tarpeita silmällä katsoen... no ei se ehkä nyt ihan niin mene, kylä siellä on pitkään katsottu potenttiaalisia pelaajia ja ohjeistettu treeenin suhteen, jotta saataisiin joukkueelle niin yleispelaajia kuin ns. spesialistejakin.
Mahtoikohan tässä nyt tulla vastaukset kaikkiin auki oleviin kysymyksiin, toivottavasti ja lisää saa esittää ja ehkäpä vastauskin tulee jossain vaiheessa.