Nä, det lär väl inte vara alltför många isländska coacher i BB, så deras LL kanske inte är så bra. Stefan liknar Hugh en del, även m Hugh är bättre. Samtidigt är Stefan 3 år yngre, så för sin ålder är han nog bättre skulle jag säga. Han är perennial allstar precis som Hugh och kostade en mille mindre än honom ungefär.
Just nu tycker jag att dina TO ser lite gamla ut överlag, mina är alla 21 eller 22, förutom Deddi (24) och Tobbe (23), som ju inte ska tränas så jättelänge till. Om du byter ut Tomas och Laurent mot yngre förmågor sen så blir nog blandningen riktigt bra däremot!
Det kan nog stämma att BB kanske inte är så poppis på Island! Men tufft att ha en landslagsspelare att träna!
Det är precis det jag har tänkt göra, men vill inte försaka laget helt om jag går upp till Pro A. Utan vill kunna hävda mig litegrann iaf! Men undra bara hur spelarna ska se ut?
C och PF har jag klart! Som SF kan Jonas bli permanent, Hugh får bli min nya SG sen är det alltså en PG jag behöver köpa nytt för att byta ut Laurent.