Va, començo jo... Aviso que mai miraré els equips i faré les travesses a l'atzar o pels meus motius personals!
Jornada 1 (13/04 - 20h)
CranieLanie B.C. - Stadium - Em fa més gràcia el seu nom d'equip, ja que em recorda al pavelló d'Stadium Casablanca de Saragossa on vaig viure-hi una final d'Espanya Júnior Femení.
Sertor - yeahh - Sempre amb el millor tirador de tot el bàsquet català.
Cuervosasesinos - Pinkies Basket Klub - Nom espectacular, un mític.
pirulos - In your face - Sap greu per en piru, ex-manresà (si no vaig errat), però XtC sempre serà un dels nostres.
krammmers - Iluro Sport - També, apostant per un amic.
Madremanya CB - Pedraforca Cadells - Cor dividit.
Los Palomos - Xiuxiueig - El Josep és dels tios més ben parits que he conegut gràcies a BB, però qui pot anar en contra d'una de les paraules més boniques del català?
Ses Savines - Pompeia Kangaroos - Per exemple!
Jornada 1 (13/04 - 20h)
ilergetes basquet club - F.C.B. Basket - TOP.
Baix a Mar - ABE Basket - Bon nom.
Lokomotiv Bcn - CB Térmen - Amb el nouvingut.
UE Manresana - King Kongs United - Ufff, això d'anar en contra d'un manresà no m'agrada gens i ja és el 2n cop, però aniré amb qui m'ha entrat un graan jugador andorrà.
Atlètic Montserratí - cbarbitre - Els àrbitres tenen una gran tasca al món de l'esport, i em sembla que Montserratí encara no ha acceptat cap partit, així, que... es jugarà?
Dracs dels Almogàvers - CB Girona 1714 - Dos dels meus noms d'equips preferits, però he de començar així...
A.E. Les Corts - Súria Lakers - Qui posi una sola travessa donant-me guanyador, estarà perdent punts.
Lleida Basket - Dragons Barcelona - Sempre amb el pare del millor tirador de tot el bàsquet català.