Ik moet zeggen dat deze wedstrijd voor mij ook een rare uitslag is,en in mijn ogen had je deze gewoon moeten winnen.Thuis-voordeel was voor arsji en hij speelde met meer inzet,maar zijn vormen zijn niet bijzonder goed,en ik weet dat je spelvreugde een stuk hoger is,en hij verliest ook nog eens zijn SF vrij snel met een blessure.Dus ik zou zeggen dat het een gestolen overwinning is:).
Ik speelde de vorige wedstrijd ook uit tegen hem ,hij had zijn opstelling vergeten en er stond een C in de basis met een salaris van een paar k,en pas in het allerlaatste kwart kan ik de wedstrijd beslissen,voor mij ook heel vreemd . Want er staat gewoon een C tegenover met 128 k aan salaris met een LI aanval ,je zou toch denken dat hij hem moet opvreten ,maar dat gebeurde dus pas heel laat in de wedstrijd..
Ik heb ook af en toe naar jullie wedsrtijd gekeken,en zag dat zijn SF out was met een blessure.
En had verwacht dat je hem makkelijk zou winnen ,en hield er al rekening mee dat ik tegen Arsji zou moeten spelen in de PO.En mijn verbazing was ook groot dat hij de wedstrijd toch won:)
Last edited by primoss at 9/28/2014 3:48:59 PM