Ja, jag tycker att han skulle passa klart bättre som SG. Han skulle behöva bättre inisdeförmågor för att vara en riktigt bra SF. Om han skulle möta min Mats Norr t.ex. och jag valde att köra look inside så skulle Mats köra över Hugh i anfall.
Varför just det? Och kommer du BARA träna det i början?
Först och främst för att jag i början hade tänkt kombinera att träna mina SF/PF/SG och en PG och då är junmp shot det alla behöver mycket av. Passing/handling är också nyttigt för SF/PF, men inte lika viktigt, medan så det är väldigt viktigt för framförallt PG, men även SG. Distanskyttet är däremot helt ointressant för SF/PF och därför komer jag inte att träna det förns jag byt ut dom.
Isf blir det Leif jag kommer sälja eftersom Örjan Tellström heter precis vad min flickvän heter i efternamn. Har tänkt behålla honom för alltid! Det gör inte bättre av att det är ett ovanligt namn.
Ok, jag misstänkte det när jag läste hans kommentar. Vad tycker fröken Emma Tellström om att du gift bort henne förresten? Är det en vanlig tradition att gifta bort sina flickvänner i Norrland. ;)
Klarar jag mig på två st som C och PF? Vad händer då jag får en skada?
Nej, du måste väl antagligen ha en vettig backup, men jag tycker att dina tre är lite för bra för att låta en av dom starta från bänken. Det blir så klart bli ett svårt hål att fylla vid skada, men skador är ju inte så vanliga, dessutom kan du ju fortfarande ha en ganska bra reserv, även om han inte är så bra som din nuvarande. Jag tror du skulle tjäna på att sälja en av dom och köpa in en ny SF för pengarna. Då kan du dessutom flytta ut Hugh så han får spela guard där jag tror han passar bättre.
Ett jump shot To, ser ut, hur?
Jag skulle nog säga att alla förutom rena C är lämpliga jump shot-Tos (förutsatt att dom inte redan är färdgtränade på det).