De tre senaste säsongerna har vi nått kvartsfinal. I och med gårdagens vinst blir det alltså fjärde året i rad. Säsongen innan denna kvartsfinalrad nådde jag faktiskt semifinal. Vi känner oss rätt stabila i cupen. Tyvärr når vi aldrig riktigt fram. Inte denna säsong heller då vi måste fokusera på serien då vi hamnat snett där!
De tre senaste säsongerna har vi nått kvartsfinal. I och med gårdagens vinst blir det alltså fjärde året i rad. Säsongen innan denna kvartsfinalrad nådde jag faktiskt semifinal. Vi känner oss rätt stabila i cupen. Tyvärr når vi aldrig riktigt fram. Inte denna säsong heller då vi måste fokusera på serien då vi hamnat snett där!Jag vet att jag varit i semi ett år, men har i övrigt dålig koll. Jag bryr mig ju inte så mycket om cupen utan låter lotten avgöra om jag ska ta mig fram till kvarten eller ej.
De tre senaste säsongerna har vi nått kvartsfinal. I och med gårdagens vinst blir det alltså fjärde året i rad. Säsongen innan denna kvartsfinalrad nådde jag faktiskt semifinal. Vi känner oss rätt stabila i cupen. Tyvärr når vi aldrig riktigt fram. Inte denna säsong heller då vi måste fokusera på serien då vi hamnat snett där!Jag vet att jag varit i semi ett år, men har i övrigt dålig koll. Jag bryr mig ju inte så mycket om cupen utan låter lotten avgöra om jag ska ta mig fram till kvarten eller ej. Andra gången du når semifinal. Är ju bara att checka "Team history" så ser du snabbt hur det gått.