Bones!
1.- Jo aporto el meu granet d'arena, el meu mínim salarial és: $ 84 248
2.- Utilitzar la web de BM és bàsic en aquest joc, si es vol competir mínimament: https://www.buzzer-manager.com/
3.- Jo si no soc el primer a triar en el draft, no gastaria punts, suficient difícil és treure algun de profit, com perquè te'l prenguin...
4.- Jo baixaria un punt de potencial el filtre, jo sempre que he buscat MVP els he trobat molt cars. Per mi els més senzills de fitxar són els JF i SE, a més a més a menys que siguin jugadors supertops, ja pots fer jugadors titulars de III o fins i tot II amb aquests potencials.
5.- Jo recomanaria entrenador nivell 4 i entrenador de juvenils nivell 4, en aquest joc l'entrenament no dona gaire profit econòmic, i tenint en compte que l'entrenador de nivell 5 cobra el doble que el de nivell 4, jo apostaria pel de 4 (més el de juvenils només quan tinguin 18 i 19 anys, després al carrer lògicament).
6.- He vist que tens bastants jugadors en venda, jo ficaria a la venda la resta dels que cobren més de 10k, si estàs en números vermells aprofitaria les primeres temporades a IV per estalviar... a més a més, s'està a punt de tancar el mercat de PlayOffs, si no vens els que tens, els ficaria a la venda a la meitat de preu... sinó, amb el sou que tenen, en unes poques setmanes se't menjaran la economía... :/
Salut i sort!