Aínda que xa puxen os meus obxetivos no fío do Fogar de Breogán, voume repetir :P
Liga: O obxetivo será repetir o feito este ano e entrar a a xogar os Playoff. Aínda así a tarefa non será sinxela, xa que hai 4 ou 5 equipos máis con nivel suficiente como para impedirmolo. De entrar no playoff, intentarase chegar o máis lonxe posible.
Copa: Pois intentarase chegar o máis lonxe posible, aínda que repetir o desta temporada está moi difícil (estiven entre os 32 mellores). Aínda que non é moito, a aportación económica da copa faise case necesaria coa suba de soldos.
Galiza Cup: A iste torneo teñolle unhas gañas especias. Tras ser 4º na primeira edición, por diversos motivos non puiden participar nas dúas edicións seguintes. Intentarase poder entrar pra dar guerra e chegar o máis lonxe posible.
Seleccións:Pois a verdade e que me anotei pra probar nas eleccións da absoluta de Andorra. Os motivos, pois e que teño un xogador na Sub-21 andorrana, e sei que é unha selección humilde que podría chegar a dirixir. Pra intentar levar a selección española fai falla moito máis, pois hai máis usuarios, e por tanto, máis xogadores que ver, os obxetivos son máis altos, etc... Aínda así, dubido sequera haber pasado o primeiro corte, co que intentarei seguir mellorando a Marc Mas, pra que despois deste último ano na Sub-21, se faga un oco na absoluta.
Economía: O obxetivo será manterse a flote, pois coas subidas de soldos, e tendo un pavillón pequeno que rara vez se enche, intentar non entrar en números roxos será todo unha odisea.
Adestramento: Seguirei co adestramento de interiores, que é o adestrei nas últimas duas tempadas. Se todo vai ben, a próxima tempada tratarei de volver ao adestramento de exteriores, pero sa se verá.
Obxetivo Extra: Pois o obxetivo extra é o de facerme con un xogador exterior, preferiblemente Base ou Escolta, pra facer un pouco fronte a algúns dos equipos fortes da miña liga, que dominan o ataque exterior.