Beste managers,
Het lijkt erop of België niet mag presteren in BB.
Na de pech die we de eerste seizoenen gehad hebben met onze nationale ploeg zitten we nu met onze kersverse U21 ploeg in de problemen.
We hadden een toegewijde manager, zo leek het maar deze moest om gekende reden plaats maken voor een andere.
Met alle respect voor lekkerdingzonderstring, maar het lijkt erop dat deze manager niet het ideale is voor onze ploeg, getuige daarvan onze 0-25 forfait nederlaag van afgelopen maandag.
Het enige probleem is nu dat we wel met deze manager verder moeten.
Maar om onze ploeg niet te veel te laten verkommeren zou ik graag een initiatief opstarten van enkele mensen die nu reeds spelers willen scouten/opvolgen voor de volgende generatie (de nu 18/19 jarigen dus). Op die manier kunnen we veel informatie opbouwen die binnen 2 seizoenen van pas zal komen voor een nieuwe U21 manager.
Het systeem zelf is nog niet helemaal uitgewerkt, maar het zou m'n bedoeling zijn om een aantal mensen samen te krijgen voor in de eerste plaats spelers te scouten en nadien bij de komende verkiezing iemand uit die groep naar voor te schuiven als kandidaat U21 coach.
Daarom ben ik nu op zoek naar medewerkers om dit initiatief te ondersteunen.
Heb je intresse voor hieraan mee te werken, aarzel dan niet om me een PM te sturen met je motivatie, je kennis en je voorkeur van type speler dat je wenst op te volgen.
Ik zou graag hebben dat kandidaten zich enkel via PM aanbieden, zo kan ik het voor mezelf overzichtelijk houden. Discussieren over mij idee is natuurlijk wel toegelaten in deze topic.