BuzzerBeater Forums

Axuda - Galego > Rebote ofensivo

Rebote ofensivo

Set priority
Show messages by
From: kelepol
This Post:
00
35418.1
Date: 6/12/2008 3:31:21 PM
Overall Posts Rated:
11
A hora de coller un rebote ofensivo k influe, a tactica defensiva do atakante ten algo k ver ou so e xogador contra o seu par segun habilidade de rebote, potenciado ou atenuado o do defensor pola sua opcion tactica defensiva....Cando xogas 2 3 mellorase bastante o rebote pero so o def. ou tamen o ofv.?

From: Alexenko

To: Foto
This Post:
00
35418.3 in reply to 35418.2
Date: 6/14/2008 9:33:47 AM
Overall Posts Rated:
892892
A lóxica indicaría que nun rebote ofensivo non debía influír a opción defensiva que teñas elexido e por experiencias persoais penso que é así. O que non che podo dicir é se hai algún sitio onde haxa unha explicación oficial

.

Eu tamén teño esa impresión, inda que non teño nada para confirmalo...

From: Alexenko

To: Foto
This Post:
00
35418.5 in reply to 35418.4
Date: 6/14/2008 12:56:00 PM
Overall Posts Rated:
892892
Pois si, pero como ben dis, non ten moito senso.

Se defendes en zona, collerás máis rebotes defensivos por lóxica, pero non ten ningunha lóxica que collas máis rebotes ofensivos.

O que si podería ter un pouco máis de senso sería que no rebote ofensivo sí influise o tipo de ataque, e que cun ataque cun ritmo máis lento colleses máis rebotes, xa que os xogadores estarían mellor posicionados, e supoño que un ataque enfocado cara o interior tamén debería propiciar máis rebotes, xa que terás normalmente máis xogadores ao rebote.

Pero claro, isto non é máis que un simulador... Non sei para que me emparanoio tanto!!!