BuzzerBeater Forums

BB Nederland > U21 National Team Speeches

U21 National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
44
266484.2 in reply to 266484.1
Date: 1/21/2015 6:43:49 AM
Woodbridge Wreckers
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
14211421
Ik zou graag de spits/speech willen afbijten. Ik ben de laatste 2 seizoenen bezig geweest met het coachen van alle managers die een speler hadden die mogelijk in aanmerking zou komen voor het U21 van dit en volgend seizoen, en zelfs een aantal die al afgelopen seizoen hebben meegedraaid. Ik heb de preview van de komende selectie gepost in het andere topic, deze was uitgesteld vanwege een nieuw project op werk. We hebben een hele veelzijdige selectie die het mogelijk maakt om verschillende strategien te gebruiken, wat ik als een troef zie om op de zwaktes van de tegenstanders in te spelen. Het volgende seizoen zal een nog sterkere selectie hebben durf ik nu al te zeggen, aangezien we toen een volledige scouting konden doen, waar de scouting van de komende selectie nog beperkt was omdat het was gedaan voordat ik de verantwoordelijk er voor nam. Ik heb de afgelopen oefenwedstrijden al kunnen experimenteren met verschillende lineups en tactieken in samenwerking met Tesse, dus ik heb al goede ervaring met de huidige selectie. Zo weet ik nu dat ik Plasman ondanks zijn lage VV als SG kan opstellen en met Colthof op SF en een 3-2 zone ervoor zorgen dat de team VV nog goed is. Ik heb in overleg met de eigenaar van Colthof (en ook enkele andere spelers) meer nadruk op VV gelegd.

Daarnaast ben ik als manager ook weer een stuk gegroeid. Ik heb afgelopen seizoen in de DBA gespeeld, wat een enorme ervaring was. Ik denk dat dit samen met mijn grote betrokkenheid bij de opleiding van de spelers mij een goede kandidaat maakt om het U21 te coachen, en hoop jullie steun daarin te ontvangen zodat we de komende 2 seizoen mooie resultaten kunnen behalen, voortbouwend op die van Tesse!