Ik heb voor het meeste wel een redelijke verklaring denk ik haha
Ze speelden FCP wat voor gevolg heeft dat wij meer turnovers krijgen. Het zit verder wel ok met de handling en passing van de spelers, dat zie je terug in de offensive flow.
Panama speelde bovendien super snel, snelle defense snelle offense. Hun aanvallen hebben niet vaak langer dan 10 seconden geduurd denk ik. Dan is het ook lastig om normale fouten te maken omdat ze zo snel schieten

.
Wij schieten meer dan 60% raak, dus dan hoef je ook niet naar de vrije worp lijn te komen
De FCP van Panama zorgt er ook voor dat ze sneller uitgeput worden, waardoor er in het 4e kwart niet echt een grote comeback te verwachten was. Wij schieten echter niet zo goed qua vrije worpen vandaag. Maar 50% raak, dat is wat aan de lage kant. Panama doet het op zich nog zo slecht niet hoor met 66% raak, dit komt eigenlijk alleen door die 7 gemiste FT's van hun C.
Wat inderdaad wel een 'nadeel' is, is dat Europa zo sterk is. Van de 13 teams die zich nu geplaatst hebben voor de volgende ronde, komen er 12 uit europa. Alleen de beste uit elk continent krijgt thuisvoordeel, dus het lijkt erop dat we het toernooi dan maar moeten winnen ;)
Last edited by BB-Patrick at 4/7/2008 5:49:42 PM