Det må man sige. Patxi har også haft nogle gode uger, både på landsholdet og klubholdet:)
En rigtig god træningskamp mandag aften. Hvidrusland er et af de hold vi gerne skulle hente på verdensranglisten med tiden.
Havde valgt at gå 2-3 zone og low post, både for at se hvad vi kan præstere der, og samtidig passede det godt til aftenens modstander. Og jeg må sige at resultatet er super godt. Rigtig gode ratings både som hold og for spillerne individuelt. Det skal siges at holdånden var tilbage på udgangspunktet 5, efter sidste uges afsluttende turneringskamp mod Norge, hvor vi spille crunch time. Så det lover godt for fremtiden.
Jeg havde til aftenens kamp valgt Solgaard på SG pladsen, frem for Wivel. Det var et taktisk valgt for at få mest mulig passing ind til vores low post offense. Solgaard var måske lidt for ivrig efter at vise sig frem i sin første start, og hans 4-17 afslutninger var eneste minus ved dagens kamp. På SF pladsen, havde jeg valgt at satse inside, og sat 2 PFs, og Patxi leverede som før nævnt en god præstation. Skal sige at HVidrusland havde gjort det samme og sat en Center ind på SF.
Vores 2 bærende kræfter i Slavensky og Schlosser, gjorde som altid en rigtig god figur, hvilket deres statline tydeligt viser. Og det var godt at se at vi i Kåre Obel har en god erstatning inside, og hvis han ellers ville se at komme i form, ville det blive et monster.