BuzzerBeater Forums

Polska - V.105 > czekam na zaproszenia do sparingu

czekam na zaproszenia do sparingu

Set priority
Show messages by
This Post:
00
183330.1
Date: 04/28/2011 15:49:46
Overall Posts Rated:
00
Jestem początkujący wiec prosze o fory:p

This Post:
00
183330.2 in reply to 183330.1
Date: 05/24/2011 11:12:31
Overall Posts Rated:
77
No kolego widzę, że wesoło w tym sezonie nie masz. Akurat wszedłem na to forum, bo niegdyś tu grałem :)

Pierwsze co to odchudź skład, pozbądź się co najmniej dwóch najmniej przydatnych zawodników (zwolnij ich albo sprzedaj - niektórzy kupią go za 1000$ :D).

Potem możesz wziąć się za tworzenie nowej drużyn. Twój SG, mimo że marny, i tak jest twoim najmocniejszym punktem zespołu, więc go możesz sobie na razie zostawić. Zacząłbym od kupna Centra, bo o tych najłatwiej, potrzebują jedynie mocnego dołu, tj. obrona pod koszem, rzut z bliska, zbieranie, blokowanie. Ważne by nie miał dziur w kozłowaniu i podawaniu bo będzie non stop tracił piłki. Gdy uzyskasz mocnego centra zbierz trochę kasy na pozostałe pozycje.

Trzecia sprawa to trening. Twój trener musi być co najmniej na poziomie zaawansowany. Rzecznik i lekarz to drugorzędna sprawa, przynajmniej na tym poziomie rozgrywek. Na początek trenuj kondycję, bo pewnie twoi zawodnicy mają w tym braki, a to bardzo istotny fundament. Jak ci się będzie chciało przeczytaj Instrukcję gry, znajdziesz tam kilka bardzo ważnych wskazówek. Równie ważnym źródłem informacji jest polskie forum.

Jeśli będziesz miał jeszcze jakieś pytania pisz na BB-mail, co dotyczy także każdego gracza z tej ligi. Postaram się pomóc najlepiej jak potrafię, ale nie będę podejmować za was decyzji, np. którego zawodnika kupić.

Pozdrawiam i życzę powodzenia w lidze.