Ara que tots hem vist els candidats, si voleu, podeu comentar-ho, o expandir la vostra candidatura per aquí mateix. També podeu dir quins sons els vostres favorirts.
La opinió de la comunitat catalana es tindrà en consideració.
;-)
Em sembla estrany que aquest fil no tengui uns quants posts amb opinions o comentaris sobre el tema. I més perquè alguns van comentar si no seria possible que la comunitat pogués elegir entre els candidats. Ara que es dóna l'opció de que opinem, ningú diu res.
Per la meva part, expandir la meva candidatura crec que no cal. Al post del càsting vaig posar el més esencial sobre la meva opció com a LA. Aquí prefereixo comentar sobre els altres candidats...
Pel que fa al tema de favorits, crec que més que res podria opinar per la participació que he vist dels candidats pels fòrums i el seu tracte, que no pas de com serien com a LAs.
- Així podria dir que tant el xema com el Llop Assassí no dubto que podrien fer un bon treball com a LAs, i que els dos es mostren bastant actius pels fòrums.
- Després el "Leuky", de tots els candidats és el que potser penso que més dedicació posaria al càrrec. Ara bé, tots sabem que algunes intervencions pels fòrums a vegades no són les més adequades. Però sí que sempre està disponible per respondre qualsevol dubte o opinió.
- El david_palo em sembla molt bon candidat. No el tenia molt vist pel fòrum català (sincerament no sabia que fós catalanoparlant), però les intervencions que ha tingut pel fòrum sobre el tema m'han semblat molt interessants i se l'ha vist molt implicat en el tema de poder tenir al 100% el BB en català sense cap tipus d'entrebanc.
- Sobre el juan-bcn la veritat és que no puc opinar molt, ja que no el tenia gens conegut fins a començaments d'aquesta temporada, perquè va aconseguir l'ascens a ACBB. Suposo que haver aconseguit arribar a I són molts punts a favor seu demostrant la implicació que ha pogut tenir fins ara en el joc, i que ho podria traslladar al seu treball com a LA.
- I per acabar hi ha el nowitzki_5 i thenumberone que no els conec gairebé de res pel que fa a la seva participació als fòrums... però clar que això no vol dir que siguin pitjors candidats.
Com he dit, el que he comentat és més sobre participació als fòrums, i clar que per ser LA no és requisit el ser un mànager actiu per aquí.
Sí hagués de dir un favorit suposant que no sé res dels candidats i regint-me només pel seu post de candidatura, potser em semblaria més interessant el de thenumberone. O també el del xema. Però tots més o manco són del mateix estil.
El que sí vull dir és que per a mi el millor candidat no s'ha presentat. A banda que em caigui genial i les seves intervencions sempre siguin correctíssimes, no dubto que el drpiru seria un dels millors per al càrrec (opinió personal).
I també vull dir alguna cosa a favor del treball que ha estat fent el G3rjo durant aquest temps que ha sigut LA. Potser que les darreres notícies sí que es van descuidar, però la feina que havia fet fins el moment era bastant digne de reconeixement, i a més compartint-la amb la resta de la comunitat.
Però bé, com demana el Nanahara, el fil és per opinar sobre els candidats.
De debò que no hi ha candidats dolents per al càrrec i segur que l'elegit estarà a l'altura.
Sort.
Last edited by infinit at 11/27/2009 7:24:05 PM