BuzzerBeater Forums

Türkiye - III.16 > 70.Sezon

70.Sezon

Set priority
Show messages by
This Post:
22
329142.2 in reply to 329142.1
Date: 10/24/2025 5:35:27 AM
MilasBasket
III.16
Overall Posts Rated:
33
Hocam teşekkürler, yeni sezon hepimiz için hayırlı olsun.
Benim bu sezonki önceliğim biraz farklı olacak, hedefim tesisleşme ve oyuncu gelişimi üzerine kurulu. Gerekirse ligden düşmeyi bile göze aldım diyebilirim.
Herkese sakatlıksız, keyifli ve güzel bir sezon diliyorum.

This Post:
11
329142.5 in reply to 329142.4
Date: 10/30/2025 3:08:02 AM
Karasuno15
III.12
Overall Posts Rated:
11
Selamlar herkese

Geçen sezonu 4 lige 5 sırada bitirip yükselmeyi beklemeyen genç geliştirmeye odaklanan bir takım olarak devam ederiz diye düşünüyordum fakat şaşırtıcı bir şekilde yükseldik. Takım olarak hiç hazır değiliz ligin çok aşağısındayız. Gençlere önem vermeye devam edeceğiz. Bütün takımlara yeni sezonda başarılar.