BuzzerBeater Forums

Norge - II.2 > Sesong 11

Sesong 11

Set priority
Show messages by
This Post:
00
123130.1
Date: 12/15/2009 14:10:49
Kongsvinger Giants
BLNO
Overall Posts Rated:
204204
Second Team:
Kongsvinger Giants II
D drar seg til mot ny sesongstart, og i den forbindelse kunne d vært interessant å hørt litt på hva slags målsettinger managerene her i avdelinga har

For Kongsvinger Giants del, så er målet opprykk. D ble knepent tap for Stitch denne sesongen, forhåpentligvis klarer vi å ta steget opp nå. Håper også på et langt cupeventyr, vi har lagt oss til en lei "uvane" å ryke i kvartfinalen annenhver sesong, kanskje dette er sesongen da vi når semien

Treningsmessig går d i trening av norske PF'er og Centere her. Samt en svenske som også har lurt seg inn i treningsopplegget. Karsten Johansen har fått noen kamper på U21, kanskje han kan ta steget opp til A-landslaget etterhvert også.



Ønsker alle managere lykke til med årets sesong

This Post:
00
123130.2 in reply to 123130.1
Date: 12/15/2009 15:37:40
Brubakkane BK
II.1
Overall Posts Rated:
44
Mål for sesongen: Komme blant de 4 beste i avd og komme litt lengre i sluttspillet. Håper også på å nå langt i cupen.

Trening: Fortsatt trening av PG/SG. Har 3 spillere som alle hadde u-landskamper forrige sesong, satser på å utvikle de en sesong til i hvertfall.


Noen som fikk noe bra i draften?

This Post:
00
123130.3 in reply to 123130.1
Date: 12/17/2009 19:37:17
Overall Posts Rated:
00
Jeg håper på å komme meg inn blant de 4 beste i avdelingen. Surt de to siste sesongene der jeg kunne kommet der med bedre lagånd.

I cupen vil jeg gå en del lenger enn det jeg har gjort tidligere. Kanskje bli blant de 32. beste.

Jeg har en norsk center og en croatisk (tror jeg) som jeg har trent i en sesong nå og forhåpentligvis kommer de begge på U21 når de er gamle nok.

Lykke til til deg og alle andre denne sesongen